DADDY (PC)

Daddy
Masih ingatkah daddy
Saat lututku tergores
Daddy cium pipiku, kesat air mataku
Aku ceria semula

Daddy
Masih ingatkah daddy
Slip peperiksaan aku serahkan
Air matamu menitis
Mengapa?
Daddy bilang aku tidak pernah kecewakan daddy
Dan aku janji sampai kapan pun
Daddy takkan aku kecewakan

Daddy
Masih ingatkah daddy
Saat Dan tinggalkan aku
Pahamu basah dengan air mataku
Daddy bilang, Dan kerugian
Kerana aku gadis paling berani di dunia
Dan sama sekali tidak layak untukku

Daddy
Ketika bagasiku tarik kerana marah
Daddy berdiri di pintu
Air matamu mengalir, tetapi mulutmu terkunci
Kenapa daddy tidak panggil namaku?
Kata-kataku kasar sekali
Pendapatmu ku tolak ketepi
Ego menguasai diri

Kenapa daddy tidak bilang
Itulah kali terakhir kita bertengkar?
Pasti tanganmu ku cium
Pasti kata-katamu ku dengar
Pasti aku akan berbaik denganmu
Kenapa hanya setelah kehilangan
Baru kita menghargai
Kenapa manusia jadi makhluk yang begitu egois

Aku bohong
Aku mungkir
Daddy aku kecewakan
Saat hidupnya di penghujung jalan

Daddy, I miss you … 😥

Aku tidak mendengar kata maaf darimu
Apakah kau memaafkan daku?

Malaysia 24 September 2016

Leave a Reply

